“Його там немає”: клієнтка “Нової пошти” не може забрати посилку через “зникнення” відділення
У компанії обіцяють розібратися з інцидентом.
Клієнтка “Нової Пошти”з міста Одеса заявила, що кілька діб не може забрати свою посилку через нібито переїзд відділення.
Про це вона написала на своїй сторінці в Facebook.
“Нова пошта – філія пекла на землі. Третій день з’ясовуємо, де знаходиться посилка. На сайті й в додатку зазначено, що відділення 145 в Одесі знаходиться за адресою Вільямса, 50а, але його там немає. Потім співробітники сказали, що воно переїхало на Вільямса 50/1… і вгадайте з трьох разів який результат? Там відділення теж немає”, – пише клієнтка.
При цьому вона додала, що за послугу переадресації посилки потрібно оплачувати додатково – про це клієнтці нібито сказав співробітник компанії.
“І ніхто навіть не намагається вибачитися”, – додала вона.
У коментарях представник “Нової Пошти” попросив надати номер накладної для перевірки інформації та з’ясування обставин інциденту.