“Його там немає”: клієнтка “Нової пошти” не може забрати посилку через “зникнення” відділення – Новини України 24

“Його там немає”: клієнтка “Нової пошти” не може забрати посилку через “зникнення” відділення

У компанії обіцяють розібратися з інцидентом.

Клієнтка “Нової Пошти”з міста Одеса заявила, що кілька діб не може забрати свою посилку через нібито переїзд відділення.

Про це вона написала на своїй сторінці в Facebook.

“Нова пошта – філія пекла на землі. Третій день з’ясовуємо, де знаходиться посилка. На сайті й в додатку зазначено, що відділення 145 в Одесі знаходиться за адресою Вільямса, 50а, але його там немає. Потім співробітники сказали, що воно переїхало на Вільямса 50/1… і вгадайте з трьох разів який результат? Там відділення теж немає”, – пише клієнтка.

При цьому вона додала, що за послугу переадресації посилки потрібно оплачувати додатково – про це клієнтці нібито сказав співробітник компанії. 

“І ніхто навіть не намагається вибачитися”, – додала вона.

У коментарях представник “Нової Пошти” попросив надати номер накладної для перевірки інформації та з’ясування обставин інциденту.

facebook.com/elena.karpenko.od

Будьте постійно у курсі подій – підписуйтесь на канал «Новини України 24» у Google новини.


ВІД MY.UA


Від Luckyads


ВІД ads2.bid


Від Smi.biz


You may also like...

Мы в соц. сетях